Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 3 november 2017

Åsas Flytt todo

Säga upp Comhem som inte inte finns i nya lägenheten Check
Skaffa Telia bredband, tv, alla boxar och tvillingabonnemang och sånt som behövs för Åsatrivsel  hemma eftersom jag är ensam nästan jämt Check.
Anmäla flytt till Skatteverket Check
Nytt elabonnemang Check.
Sagt upp hemförsäkring Check
Kolla vad stadsmissionen i Farsta kan ta emot. Check.
Bett om offert flytt och städ. Check.

Inte check än:

Ny hemförsäkring. Måste jämföra priser.

Något jag har glömt som jag måste ändra, som ni ser?

Jag älskar listor, gud vilken bra uppfinning det är!

Två signeringar i december är klara: Huddinge den 9:e december 12.00 och Mall of Scandinavia den 15e december 15.00.
Farsta kommer också, men vi har inte satt något datum där än.

Wohoo.
Listor. Gotta love them.



2 kommentarer:

Carina Deckner sa...

Anmäla om eftersändning av post!
Älskar också listor

Åsa Hellberg sa...

Carina: tror att jag struntar i det, faktiskt. Får nästan ingen post ändå numera och det mesta kommer ju rätt eftersom skattemyndigheten ändrar överallt.
Men jag ska tänka ett varv till:)