Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 1 september 2017

Jag har äntligen beställt en ny telefon.

Min gamla har verkligen tjänat mig väl, men är nu trött och ska få vila.
Den här gången ska jag prova något annat än Sony,  Huawei (uttalas oa-oei), en telefon jag har tittat på så länge. Nu var det ett bra pris och då klippte jag till eftersom min gamla suckar rätt djupt. Jag får starta om och hålla på rätt mycket så här två och ett halvt år senare.
Jonathan hävdar att jag måste ha en Iphone, men jag tycker att priset gör ont.
Den jag köpte kostade 8000 när den var ny i slutet av förra året och jag betalade halva priset nu.
Det tycker jag var en skitbra deal.

Visst är den fin?






3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Ja den ser jättefin ut! Grattis!

Annika Estassy sa...

Guldfärgad - helt rätt!

Åsa Hellberg sa...

ÅH, tack, jag så himla nöjd och glad.